máj
25

Prológus

Címkék: prológus | Szerző: csv1987 | 6:58 pm

Néhány hete olvastam egy cikket, amiben fontosnak mondott tippek és tanácsok szerepeltek harminchoz közelítő boldogságra vágyóknak. Mivel mindjárt huszonhét leszek, rettentő fontosnak tartottam elolvasni, hisz mi van akkor, ha épp ez a cikk rejti az örök boldogság titkát és én lemaradok róla, mert már elfogyasztottam a napi értelmetlen cikkemet? Persze a legtöbb tipp hidegen hagyott (kezdj el félretenni nyugdíjas korodra, építsd le a rossz barátokat, kezdj el öregedés elleni krémeket használni..stb), de volt benne egy gondolat, ami nagyon megfogott.

Azt a tanácsot adta, hogy minden napunkban legyen legalább egy apró öröm, ami megmelengeti a szívünket, minden héten próbáljunk ki valami olyat, amit addig még soha, és néhány havonta csináljunk valami igazán különlegeset. Én azt hiszem, korábban is alapvetően így éltem, de amióta oda is figyelek ezekre, azóta tényleg elégedettebb vagyok az életemmel.

A körülöttem élőkön viszont nem látom azt, hogy tudatában lennének annak, hogy milyen szerencsések is, így arra gondoltam, hogy megpróbálom tovább adni a szemléletemet.

Mivel írni nem igazán tudok, ez igen komoly kihívás, de hát mi ez, ha nem egy igazán különleges és új dolog az életemben? :)

És mi volt a mai napi örömöm? Sok minden, hála az égnek. 

Életemben először kivettem a részem az Európai Parlamenti képviselőválasztásból, ahová a párom kísért el. Tudom, hogy furcsa, de engem tényleg örömmel tölt el, hogy része vagyok valami nagy egésznek, ahol egy egyszerű iksszel én is elérhetem, hogy a véleményemet, ha kicsit is, de számításba vegyék. 

Utána romantikáztunk egyet az Orczy-kertben, volt ott minden, ami a jó hangulathoz kell: fura félmeztelen kardos fazon, cuki szívecske, pelyhes kis vadkacsák, szép idő. Mennydörgés körülöttünk mindenhol, de felettünk az ég mégis tiszta maradt, így száraz lábbal értünk haza. Út közben még kijátszottuk magunkat a Grund rettentő vagány farönkös játszóterén és szereztünk fagyit, amiből most írás közben már nyammogok is, persze plusz fagyasztott málnával és tejszínhabbal, mert úgy az igazi ;)

Ja és a bedagasztott tésztám várja, hogy megkeljen, aztán szilvalekvárral megtöltve pirosra süssem. Egyébként buktát sem sütöttem még, úgyhogy nagyon túlteljesítem a heti egy új dolgot :)

szivecske.png

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapiorom.blog.hu/api/trackback/id/tr376207823
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása