máj
26

Ne ess pánikba!

Címkék: könyv | Szerző: csv1987 | 9:36 pm

Tegnap volt a nemzetközi törölközőnap, ami nem más, mint tisztelgés Douglas Adams angol sci-fi író előtt. A legismertebb műve kétség kívül A galaxis útikalauz stopposoknak, de én valahogy eddig nem éreztem vágyat az elolvasására. Valószínűleg a regény alapján készült film lehet a bűnös: negyed órát bírtam belőle megnézni, utána még a gépemről is töröltem annyira irritált.

Tegnap azonban elszántam magam: ha világszerte annyira szeretik, hogy még egy nemzetközi ünnepnapot is kapott, akkor mégiscsak kéne adni neki egy esélyt...

(Persze közben beúszott az agyamba az a bizonyos "több millió légy nem tévedhet" mondás, de elhessegettem ;) )

És végülis jól tettem, hogy elkezdtem, mert tényleg nagyon jó kis könyv, bár a humorát meg kell szokni.

the-hitchhikers-guide-to-the-galaxy-movie-poster-2005-1010545702.jpg

 

Mai öröm:

másfél óra pihi egy jó könyvvel, teával, fagyival, a kedvenc zenéimmel, teljesen egyedül :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapiorom.blog.hu/api/trackback/id/tr826211357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása